W 2021 roku OSAT uzyskał środki finansowe z Ministerstwa Rozwoju i Technologii na rozwój aplikacji mobilnej oraz towarzyszącej jej platformy desktopowej, której głównym zadaniem będzie wspieranie agentów w zarządzaniu obsługą klienta po zakupie.
Od dwóch lat aplikacja cieszy się pozytywnymi recenzjami użytkowników, co świadczy o jej wysokiej jakości i praktyczności.
Jej intuicyjny interfejs i szeroki zakres funkcji sprawiają, że obsługa klientów staje się znacznie łatwiejsza i bardziej efektywna.
Klienci, którzy mają okazję korzystać z aplikacji są zachwyceni prostotą obsługi oraz szybkością reakcji systemu. Co ważne mają dostęp w jednym miejscu do wszystkich swoich rezerwacji i dokumentów związanych z wyjazdami.
System CRM pozwala agentom gromadzić informacje o klientach, niezbędne do realizacji umowy, historię ich zakupów, preferencje oraz dane kontaktowe, co ułatwia budowanie trwałych i wartościowych relacji z nimi. Warto podkreślić, że w roku 2024 użytkowanie CRM przez agentów OSAT jest bezpłatne.
Jesteśmy dumni z sukcesu naszej aplikacji, ale nie spoczywamy na laurach. Zdajemy sobie sprawę, że stały rozwój technologiczny i zmieniające się oczekiwania rynku wymagają ciągłej adaptacji i innowacji. Dlatego nieustannie pracujemy nad ulepszaniem naszej aplikacji, aby była jeszcze bardziej funkcjonalna i intuicyjna dla przyszłych użytkowników.
Rozwój naszej aplikacji to ciągła podróż, na której każdy nowy głos jest kolejnym krokiem naprzód.