RateHawk i OSAT: Nowe możliwości współpracy.
Zarząd Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Agentów Turystycznych postanowił zabrać głos w sprawie podniesionej ostatnio przez Polski Związek Organizatorów Turystyki.
Od paru lat widzimy na polskim rynku działania Tui Poland, na które to działania musimy jako Zarząd Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Agentów Turystycznych zareagować krytycznym głosem.
Początek nowej polityki to wypowiedzenie kilkuset umów z wieloletnimi partnerami. Bardzo wielu agentów dostało wypowiedzenia umów pomimo braku jakichkolwiek merytorycznych zarzutów do ich pracy. Po tym czasie spółka Tui Poland podjęła próbę skierowania potencjalnych klientów do własnych kanałów sprzedaży. Teraz następuje próba zbudowania w jak najkrótszym czasie bazy klientów. Celem jest, jak mówią władze spółki, osiągnięcie pozycji nr 1 na polskim rynku.
Należy również wskazać na formułowane publicznie zarzuty Polskiego Związku Organizatorów Turystyki o stosowanie cen nieuczciwych, a nawet cen poniżej kosztów. Tego rodzaju praktyki mogą działać destabilizująco na rynek. Rynek turystyczny, który od 2012 roku bardzo się uporządkował, na dzień dzisiejszy jest rynkiem bezpiecznym dla konsumenta.
Jako reprezentant środowiska agentów turystycznych wyrażamy poparcie dla działań PZOT polegających na skierowaniu sprawy do polskich i europejskich organów ochrony konkurencji i będziemy je wspierać mając na uwadze dobro zarówno organizatorów turystyki w Polsce jak i polskich turystów.
Od paru lat widzimy na polskim rynku działania Tui Poland, na które to działania musimy jako Zarząd Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Agentów Turystycznych zareagować krytycznym głosem.
Początek nowej polityki to wypowiedzenie kilkuset umów z wieloletnimi partnerami. Bardzo wielu agentów dostało wypowiedzenia umów pomimo braku jakichkolwiek merytorycznych zarzutów do ich pracy. Po tym czasie spółka Tui Poland podjęła próbę skierowania potencjalnych klientów do własnych kanałów sprzedaży. Teraz następuje próba zbudowania w jak najkrótszym czasie bazy klientów. Celem jest, jak mówią władze spółki, osiągnięcie pozycji nr 1 na polskim rynku.
Należy również wskazać na formułowane publicznie zarzuty Polskiego Związku Organizatorów Turystyki o stosowanie cen nieuczciwych, a nawet cen poniżej kosztów. Tego rodzaju praktyki mogą działać destabilizująco na rynek. Rynek turystyczny, który od 2012 roku bardzo się uporządkował, na dzień dzisiejszy jest rynkiem bezpiecznym dla konsumenta.
Jako reprezentant środowiska agentów turystycznych wyrażamy poparcie dla działań PZOT polegających na skierowaniu sprawy do polskich i europejskich organów ochrony konkurencji i będziemy je wspierać mając na uwadze dobro zarówno organizatorów turystyki w Polsce jak i polskich turystów.